lördag 19 december 2009

Tid som flyger

Aldrig har jag varit med om att tiden går så fort som nu. Jag tänker att jag ska blogga lite och när jag går in så ser jag att det nästan gått en vecka sedan jag skrev ett inlägg senast! Var har de dagarna tagit vägen?
Vad har hänt då? Jo:
*Mor har dragit till Bali -nice move!

*Vi renoverar och det blir så jäkla fint! Helt klart över mina förväntningar. F håller på att lägga golvet i hallen och köket nu i skrivande stund.

*Det har kommit 20 cm snö och blivit 20 grader kallt, vad hände? Är ju inte så att man får någon vecka med 5 och sedan 10 minus utan tjong pang så är det cp-kallt. Kommer precis utifrån en hundpromenad och det är v ä l d i g t kallt kan jag säga.

*Vi var på julbord i torsdags, Sundbyholms slott, jo jag tackar. Hela källaren var full med bara sötsaker...

*Har träffat Smulan en sväng, mycket trevligt. Vi var hurtiga och tog en skogspromenad för att sedan, med hyfsat gott samvete, trycka hembakade lussebullar och nån annan typ av kaka. Kanske choklad och kardemumma? Vi sköljde ner med choklad och chiliglögg som var ganska äcklig faktiskt om jag ska vara helt ärlig.



Ska försöka få tummen ur och slänga upp lite bilder också...se'n....

Inga kommentarer: