onsdag 9 december 2009

Hjärnsläpp

Häromdagen hade jag tusen blogginlägg i huvudet och nu är de bara borta. Kan det bero på att mitt huvud åter är fyllt med spackeldamm och ångest över att lägenheten aldrig blir klar?
Jag behöver vara ledig utan att känna stress över allt som borde göras, antar att enda sättet är att göra färdigt allt det där och sedan åka på semester. Semester som i sol, värme och bad.
Kan lova er att det kommer.

En av mina allra bästa vänner har uppfunnit en grej som hon håller på att utveckla och ta fram för att kunna sälja och bygga ett företag kring. Är mycket stolt över henne!
Hon lät det inte stanna vid det där som vi nog alla gjort någongång; "den här är jättebra men det skulle finnas en så'n där grej på..." Hon tog tag i det och tillverkade en produkt som löste hennes problem och kom på att det måste vara fler som skulle ha användning av den. Nu kör hon stenhårt för att få patenter, olika skydd för design, namn och allt vad det är. Är så mycket mer än man tror.
Jag tror verkligen på den här grejen och stöttar henne tilll 200 %!

Hoppas det gick bra igår. Håller tummarna för att du var bäst av alla och att juryn ska välja dig.
Älskar dig fina vännen.

Inga kommentarer: