lördag 5 december 2009

Renovering del 11

Ja då var det helg igen och dags att ta ett nytt krafttag med renoveringen.
Att jag har tid att skriva ett inlägg nu beror på att jag faktiskt mest är ivägen :/

Igår var vi ju hos T och R och spelade spel, var jätteroligt. Spelade Alias som går ut på att förklara ord och efter det en minivariant av TP som heter MIG. Vi vann det första med stor skicklighet trots Tinisens tappra försök att fuska och R och T vann det andra, mest p.g.a. tur såklart ;)
Till spelet bjöds det på glögg, peppisar och saffransgifflar. Tusen tack för en jättetrevlig kväll!




Lägger upp lite bilder, säger ju så mycket mer...



Hmmm....? Det ska tydligen se ut så här....

Blir till att sätta upp renoveringsgips på den här väggen, tapeten sitter så himla dåligt.

Lite reklam ;)
Ser ju nästan ut som vi tycker det är roligt.... Nåja, sällskapet är i alla fall det bästa!

2 kommentarer:

Denna här tjejen alltså sa...

Åh, finingar :) *puss* Min telefon funkar inte för tillfället btw, men jag hoppas på att vara back online på måndag.

Ps: Har startat blogg - gå in och kika!!

Vompi sa...

Ja, vill gärna gå in och läsa men var????

Kramen