torsdag 24 december 2009

GOD JUL!

Så var den här, julafton.
Har en känsla av att den här dagen kommer att försvinna bland alla andra...

Jag älskar julen och i år har jag inte ens klätt någon julgran. Faktiskt så känner jag att jag bara vill att den här julen ska ta slut. Vill börja på det nya året.
Nästa år kommer bjuda på mycket nytt och mycket bra. Finaste och jag ska börja vårt liv tillsammans på riktigt, i vår lägenhet.
Jag ska på allvar se över min jobbsituation som är helt åt h-e, fick det liksom bekräftat på nytt igår.
Frågan är bara vad jag vill göra istället...? Kanske plugga? Förslag någon?

Blev ett julbittert inlägg, var inte riktigt tanken :)

GOD JUL OCH KRAM TILL ALLA!


Har inte skickat några julkort i år, förlåt, men vänta bara tills nästa år...då kommer det firas jul på riktigt med gran, julkort och hela baletten!

2 kommentarer:

Emma sa...

God Jul min älskade vän! Tänker mycket på dig idag, inte rättvist att julen blev så här för dig i år. Älskar dig och längtar efter dig. Puss Å Kram

Vompi sa...

Snart ska vi ses...snart :)

Kram