måndag 15 mars 2010

NY i mitt hjärta ;)

Måste säga att jag älskar den här stan. Är inte sista gången jag är här.

Vädret har tyvärr varit dåligt men vi har kollat in ett par museum och lite shopping.
Idag är det i alla fall uppehåll och vi tänkte ta oss bort till FN-byggnaden och sedan blir det shopping. Ska kolla in Bloomingdales, Century 21 och sedan tillbaka till Macy's där jag blev kär i ett par skor igår och bara måste köpa.
F kommer åka till en svinstor kamera affär medan jag går lös på Macy's. Bra deal. Jag slipper kamera affären och han slipper Macy's ;)

Imorrn hoppas jag på ännu lite bättre väder så jag kan fota lite, har blivit på tok för lite!

Kan inte fatta att månaden har gått. Vill inte åka hem samtidigt som det ska bli skönt att få sova i min egna säng.

Puss på er mina vänner!

Inga kommentarer: