söndag 21 mars 2010

Söndagsmys

Har för första gången på väldigt länge avnjutit en frukost i ensamhet, har saknat det. Är min viktigaste egentid och jag värderar den högt.

Igår var vi bjudna till Tinisen på fika. När vi kom dit visade det sig att hon hade fixat ett litet kalas för att fira min 30-årsdag, jag fick presenter och allt!! :D
Blev helt rörd. Förutom, F, Tina och Robin var Roffe och Linda där. Blev så himla glad och överraskad :D
Fick en vas med tulpaner, en fotobok, foton på mig och alla härliga flickor, en större variant av Tinas uppfinning (hade önskat mig en så'n) och en aloe vera växt. Hoppas jag inte har ihjäl den... :/

Idag snöar det duktigt här till skillnad från gårdagen då vi satt och solade ute på balkongen. Det var nästa 20 grader när det inte blåste, riktigt nice!
Ikväll blir det film för hela slanten, ska nog beta av hela Millennium-trilogin.

Ha en skön söndag alla :)

Inga kommentarer: