tisdag 15 april 2008

Lååång dag...

som blev lite kortare när J kom på besök en sväng. Tack, det var rolig att ha någon att prata med en stund.
Hade ett långt och som vanligt mysigt och givande samtal med T igår. Hon ger mig så bra råd, är ärlig och stöttande. Behövdes mer än jag trodde... Tack!
Sov för övrigt sju timmar inatt, så skönt! Vaknade inte en enda gång och när klockan ringde var jag faktiskt ganska pigg. (så pigg man kan vara när klockan är 5 på morgonen)
Har varit och är så mycket nu. Pratade med maken i telefon imorse (eftersom vi aldrig ses) om just detta. Han menade att man väntar på att den här jobbiga jobbperioden ska ta slut, men den gör aldrig det. Vi har inga rutiner alls hemma aftersom jag jobbar hipp som happ. Inga fasta tider, dagar inget. Som jag påpekat tidigare så ses vi, jag och P, väldigt lite också. Är minst lika slitsamt på ett förhållande som att ses för mycket. I alla fall i längden. Kan inte säga hur mycket jag längtar tills jag kommer igång med mitt lilla företag. ALLA måste hålla tummarna för att det kommer gå bra och att jag kommer klara det. Kommer inte ihåg om jag sagt det innan men eventuella namnförslag är hjärtligt välkomna!

Inga kommentarer: