fredag 4 april 2008

Tomt...

Är så tomt hemma... Saknar verkligen Maxi. Trodde det skulle kännas bättre, till viss del gör det väl det, men saknaden finns där och då spelar det liksom ingen roll att han har det bra för han är inte här hos mig. Har liksom ingen lust med någonting och maten smakar inte, är så tråkigt att känna så. En av mina kära vänner sa att det var starkt gjort att lämna bort honom, det kändes skönt att höra. Vet ju att det här är det bästa just nu, känns bara inte så.

Till något roligare.
På måndag ska jag börja min hunfrisörsutbildning. Ska bli grymt kul! Har pratat med en av de andra deltagarna på telefon, hon var jättetrevlig! Hon är från Nyköping, (nära E-tuna) flyttade till Skåne (Flyinge) för att jobba med hästar, upptäckte att det är grymt svårt att ha ett "normalt" liv samtidigt eftersom man inte tjänar några pengar. Vill jobba med djur och eftersom hästeriet är så mycket dyrare och tuffare gick hon över till hundar. Hon har gått kurser på Hundens, Tomelilla (där jag har gått min hundinstruktörsutbildning) och nu ska hon utbilda sig till hundfrisör.
Låter det som någon ni känner....!?! :-D
Glömde nämna att hon just nu bor typ 15 min ifrån Flyinge nu och att hon bott i Veberöd innan.
Nästan lite läskigt när hon berättade.

Ha en bra dag alla gullisar!

Inga kommentarer: