tisdag 22 april 2008

Sommarkänsla!

Så var den här, den allra första sommarkänslan! Satt ute i solen igår på eftermiddagen för att sedan tända grillen framåt kvällen, är lika gott varje år :-)
Idag har jag jobbat, lika inspirerande som vanligt... Fick göra ett drogtest idag. Inte nog med att det redan är svårt att pinka i den där muggen, han som utförde testet var jättesnygg vilket definitivt inte hjälpte. Kändes inte bättre när jag kom ut och var tvungen att räcka honom muggen och stå och se på medans han "behandlade" mitt prov. Vet att det är hans jobb men det var faktiskt lite pinsamt.
Ska köra hem nu till en hund som har ätit en sko idag, maken var inte så glad...

Puss på er!

2 kommentarer:

gabbiz sa...

*asg* Du gav ditt KISS till en jättesnygg kille? Varför får aldrig jag så fina presenter av dig? Är inte jag snygg nog?

Vompi sa...

Be careful what you wish for.. ;-D