onsdag 5 mars 2008

Fint väder

Sitter inne och tittar ut idag igen... Hoppas vädret håller i sig över helgen.
Har så dåligt samvete, känns som hundarna inte gjort något vettigt på jättelänge. Ike ser ut som en gatukorsning, som i ser på bilden, och klorna är inte klippta på två veckor. Måste ta mig i kragen när jag kommer hem...
Har, förutom det dåliga samvetet, en bra dag. Känner mig tämligen nöjd med tillvaron, vaknade i morse och var hyfsat pigg.

När jag var uppe i Kvickan förra veckan så träffade ja Puttbellas dotter, barn nr2, för första gången. Kärlek vid första ögonkastet! När de kom innanför dörren hos mor så blev hon dumpad i famnen hos mig. Tänkte; "shit, hon kommer skrika järnet inom en minut", men minuten passerade och det förblev tyst :-D Sedan ville hon vara hos mig hela tiden! *stolt*
Barn nr 1 somnade i soffan efter fem minuter, ska fråga var hon beställt barnen och köpa från samma ställe ;-D
Skulle även kunna tänka mig ett barn från samma ställe somm Gabbiz son, ska fråga om hennes man ställer upp...

1 kommentar:

gabbiz sa...

Det ska du INTE.