söndag 30 mars 2008

Hjärtesorg

Efter ett lååångt samtal med P har jag idag insett vissa saker. Saker som gör att jag känner mig som en självisk idiot. Betyder inte nödvändigtvis att det verkligen är så men känslan finns där i alla fall.
Jag har även fattat det svåraste beslutet i mitt liv. Jag ska lämna bort Maxi. Jag ska lämna bort Maxi, min älskade Snase-pudding. Har frågat Mamma och hon tar honom. Känns bra för jag vet att han trivs hemma hos henne och hon tycker sååå mycket om honom!
Även om just det känns "bra" så känns det samtidigt som halva hjärtat ryckts ur kroppen på mig. Jag kan inte sluta gråta....trodde nånstans att tårarna skulle ta slut -det gör de inte....
Det här är helt och hållet mitt eget beslut och det kan tyckas att det därför borde kännas lättare, det gör det inte. Shit, jag är verkligen så jä*la ledsen....bajs!

2 kommentarer:

gabbiz sa...

Men hjärtat? Vad beror detta på? :(

Emma sa...

Älskade älskade vän, hur kunde detta hända? Ring om du vill/behöver prata. Finns här för dig vännen