torsdag 6 mars 2008

Irritrande...

När jag körde till jobbet i morse regnade det och blåste som bara den, då förstår jag att folk tar det lugnt och inte kör 110 på motorvägen. Vad jag däremot inte förstår är folk som ska köra av motorvägen och börjar bromsa 100 m före avfarten. Jag blir så j-a irriterad! Fattar de inte att de stannar upp trafiken lång väg bakåt om det är mycket trafik. 1 km innan varje avfart tvingas man heltplötsligt köra 90 istället för 110. Ett I-landsproblem, jag vet, men inte mindre irriterande för det.
Ah, känns redan mycket bättre... :-)

Annars har det inte hänt nåt nytt sen igår. Var bjuden på middag hos F, men bangade i sista stund. Tyckte det blev lite för sent, går ju upp vid 5. Kändes lite surt hade gärna varit med, speciellt efter att maken berättade att de pratat om mig med en kollega som också var där. Hon och jag har aldrig träffats utan bara pratat på telefon...hoppas de bara sa bra saker...
Fick mms med bild på en försenad födelsedagspresent från F :-D *nyfiken*

Puss på er!

Inga kommentarer: