torsdag 20 mars 2008

Snart ledig!!

Nu är det halvtid, sedan ledig i fem dagar! Ska bli grymt skönt! Lyckades byta lite pass för jag tänkte överraska kvickan-syrrorna, gick tyvärr inte riktigt som jag tänkt mig... :-( Snöstorm på väg och inga tågplatser kvar som passar med tiderna jag kan åka. Blir ta mig tusan aldrig som man tänkt sig! Vill så gärna vara med imorrn kväll då alla, utom jag, ska äta middag för första gången på säkert 12 år. Låter helt sjukt, men alltid nån som inte kunnat komma. Är ju förvisso lika dant den här gången eftersom jag inte kommer, men hade planerat att göra det...
Tågbiljetterna kostar över 1000 :- enkel resa och flyget skulle bli 3000 :- fram och tillbaka, kan inte betala det....åhhh, är så himla ledsen!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Miwiii så tråååkigt att du inte kom! Tänk vilken överraskning :D Vi får få till det i sommar istället, med alliahopa tycker jag! Puss gumman

Ullenbullen

Anonym sa...

Hej Veronica,
Hade ingen aning om att du bloggade. Vad kul! Hit kommer jag komma och snoka ofta (-;
Ha det så bra
Kram
Jenny
http://fjodorochvixhen.panatet.se