tisdag 11 mars 2008

Hurra!!!

Hurra och grattis till S som fått en liten pojke!!! Knodden kom tidigare :-D Har ju inte hunnit prata med dig än, men hoppas ni mår bra båda två!!
Är lite avis.... :-)

Slutar kl. 13 idag för jag har bytt med T, jobbade för honom i söndags eftermiddag, ska bli ganska så najs och gå hem om 50 min!

Måste boka tid med världens bästa frissa som jag har, (vet att Gabbiz kommer protestera och påstå att hennes är bättre men det är fel) är alltid grymt lång väntetid och jag var tvungen att jobba när min tid var så nu ser jag inte klok ut... :-I
Ska få köpa hennes "gamla" saxar, ska ha dem till Ike. Är så sjukt dyrt med saxar, kostar bortåt 1000 kr, jag behöver två....

Hade en härdsmälta härom kvällen, tack underbara T för att du tog dig tid, ovärderlig....Puss!
När vi hade lagt på kändes det verkligen mycket bättre! Känns ibland som alla förväntar sig att jag ska vara så stark. Är det så?

Alla gamla kvickan-flickor ska ses i påsk, jag kan inte komma :-( Trött på att bo så långt bort och på fel ställe, känner mig utanför....
Osammanhängande inlägg, men det speglar hur jag känner mig just nu, osammanhängande...


Till J: Jag får säga "hmmm.." om jag vill!!! ;-D

1 kommentar:

gabbiz sa...

Inte fel ställe ju, det är RÄTT ställe. Nära mig. :)