måndag 3 mars 2008

Tillbaka!

Har haft semester :-D
Var hemma hos mamsen för första gången på nästan två år!
Hann med en tur till huvudstaden och träffade kära vänner. Var på Café Opera där T skulle gå hårmodell. Var helt ok, fast roligast hade jag före och efter utgång, myste hemma hos C. T var grymt snygg!! Tack för allt kära kvickan-syrror, saknar er massor!!
På vägen upp gick bilen sönder, typiskt! Blev inte dyrare än 20 220 kronor, som hittat!! *suck*...
Tror det var volvo-guden som straffade mig för jag sålde 745:an förförra veckan, en vän påminde mig vad saab står för:
Släng Aset Annars Byt....förstår nu varför....
Nåja den gick ju bra på hemvägen i alla fall...

Har hunnit fylla år också, firades under pompa och ståt :-D
Tack, alla som kom ihåg mig och till alla er som glömde; ni kommer bestraffas ;-D

1 kommentar:

Unknown sa...

Och det var såååå roligt att du kom! Och tack för grymt snygga bilder ;) Får minsann aldrig dem som fotografen/frisören/sminkösen tog :(

Kram T alias Ullenbullen