fredag 18 juli 2008

Har den äran...

...att grattulera (är det två t?) Gulle-Ulle på födelsedagen! Hoppas du får jättekul på Östersjö.

Kom precis på att Fredrik har namnsdag i dag så grattis till dig också!

Som ni såg i tidigare inlägg ringde jag alltså facket och, tro det eller ej, de fixade min ledighet! Vet inte vad de sa eller vad de gjorde men det känns som det kvittar. Jag fick ledigt, räcker mer än väl för mig. Nu ska jag alltså hemifrån i 13 dagar. Åker till Vimmerby på tisdag eller onsdag nästa vecka och är där till lördag då jag åker till Örebro på dop. Efter det åker jag till Mor i Kvickan. Är där fram till onsdagen då vi sticker till London. Är i London till måndag den 4/8 och åker direkt från västerås till Lund. Mycket åkande blir det... Hoppas att jag hinner träffa Puttbella, F och C de dagarna jag är hos mams. F har äntligen lagt i båten, hoppas jag blir bjuden på ett åk :-)
Känns konstigt att var borta hemifrån så länge utan att mina pojkar är med. Kommer sakna dem.
I tisdags var jag och Fin i Lund och strosade. Var jätteskönt att bara glida rundor och inte ha några måsten. Tog en fika på Brunius och hade det supermysigt. Hon kommer nog över på middag ikväll, ska bjuda på något tacos-liknande tror jag.
I onsdags handlade jag present till viss blivande 30-åring ;-) Kan inte skriva mer om det för då blir det ingen överraskning. Sorry.

Inga kommentarer: