tisdag 1 juli 2008

Utmanad

Utmanad! Jag har blivit utmanad av Jenny (http://fjodorochvixhen.panatet.se)

Utmaning
Regler:
* Beskriv först reglerna
* Svara på alla frågorna
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
* Låt personen som utmanade dig veta när du har svarat på utmaningen

Vad gjorde du för tio år sedan?
Gick i gymnasiet. NV-programmet på Rinmanskolan, Eskilstuna. På fritiden var jag mest i stallet och tränade/tävlade ponnytrav. Var tillsammans med en fantastisk kille som heter Micke. Sommaren -98 jobbade jag på Irland. En ridskola, så klart...

Vilka fem saker finns på din Att göra-lista idag?
1) Ta mig igenom den här satans jobbdagen. 2) Kolla flygbiljetter. 3) Fylla i ledighetsansökan 4) Stryka jobbkläder. 5) Fundera över viktiga beslut...

Ställen du bott på?
1) Kvicksund 2) Mulingar, Irland (bott och bott men var där hela sommaren i alla fall :-) ) 3) Everlöv utanför Blentarp 4) Lund 5) Flyinge

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1) Sluta jobba på Securitas 2) Bygga det perfekta huset (= En mindre gård med litet stall och givetvis ett hundtrim!) 3) Ge pengar till mamma så hon kunde sluta jobba 4) Bjuda alla jag tycker om på en riktig resa med allt betalt i typ en månad 5) Satsa pengar på olika saker som jag tycker är viktigt typ regnskog, utrotningshotade djur, Östersjön, forskning etc.


Hmmm...så var det det där med att utmana sex andra bloggare. Känner inte så många som bloggar så alla som känner sig manade... :-)

Inga kommentarer: