söndag 6 juli 2008

Helt seriöst...

....jag är så sjukt trött!!! Ser död ut med trippla påsar under ögonen. Har sovit alldeles för lite inatt, vaknade när P kom hem från Göteborg vid tre-snåret. (tror jag) Han gjorde sitt bästa för att vara tyst, men är svårt när man har en väldigt glad vovve :-/ Förutom att jag är trött så har det smugit sig på en huvudvärk, har nästan aldrig ont i huvudet men nu känns det faktiskt. Är nog vädret. Är så jäkla kvavt!
När jag kommer hem har jag överraskningar som väntar :-D P och K svängde nämligen inom outletten utanför Göteborg på vägen upp. Mannen fick noggranna instruktioner om storlekar. P hittade byxor som jag letat efter ett tag, (om det blev rätt) vill hem och prova nu!!! Verkar också som han, på helt eget bevåg, handlat några linnen och tröjor. Han är modig han... ;-)
Var så duktig igår när jag kom hem. Tränade lite i min nyinrättade träningslokal, garaget. Hoppade hopprep, körde lite på säcken, lite styrka och streching. Mycket bra efter att ha jobbat i 12 timmar. Insåg att jag nog måste köpa en gummimatta, knäna garvade ju inte efter hopprep på betonggolvet :-/
O, nu får jag besök av A!

Inga kommentarer: