tisdag 8 juli 2008

Regn

Regn, regn, regn. Är glad att jag sitter inne och tittar ut :-)
När den här dagen är slut jobbar jag bara imorgon också, sedan är jag ledig en dag. Sovmorgon...aaah...

Ikväll måste jag ta mig i kragen och tvätta och byta sängkläder, är ju bara så tråkigt. Kommer säkert somna vid nio-tiden, precis som igår. Är inte mycket tid till att göra någonting när man jobbar så långa pass. Går upp vid 5-tiden börjar jobba mellan 6 och sju och slutar 18. Hemma vid 18.30, går ut med Ike (om P inte hunnit), duschar, äter och sedan är klockan 21 och jag är helt färdig och går och lägger mig. Ibland gör jag tappra försök att läsa lite, brukar gå sådär... Finns m.a.o. varken tid eller ork att göra något vettigt hemma, typ städa. När man sedan väl är ledig har man ton-vis med husgöra.
Ska ringa och prata med gull T ikväll, alltid mysigt :-)

Nu ska jag fika lite...

Inga kommentarer: