tisdag 22 juli 2008

Kund # 1

Jahaja, då har jag haft min första riktiga kund! (Låter lite som jag fnaskar :-D )
Var en jakt-cocker som skulle sport-friseras. De blev nöjda och ville komma tillbaka :-)
Tog bilder, ska försöka få tummen ur och visa...

Nu är trimmet nästan färdigmålat och jag vill bara handla in bord, bad m.m. så jag kan dra igång på riktigt. Kände igår att det inte funkar med bordet jag har nu, är alldeles för lågt till små hundar.

Packade inför resan igår, shit vad det är svårt! Vill ta med mig hela garderoben :-/ Var på Center Syd med U i söndags och inhandlade en ny väska. Är väldigt nöjd :-) Handlade även ett par nya solisar, rosen-grejer, rakblad...tror det var allt...? U handlade en jättesnygg tröja på outletten för 200 :- ett verkligt fynd!
Glömde! Jag handlade ju en ny parfym! Escadas sommar doft, älskar den och går och luktar på mig hela tiden :-D Luktar fruktigt, lite grapefrukt-fräsht liksom. Mycket nice!

Åker 06.30 imorgon bitti, kommer nog somna i bilen. Alltså, jag ska åka med Josse, så jag kör inte själv. Kände att det behövde förtydligas att jag inte planerar att somna när jag kör :-)
Kan inte riktigt fatta att jag ska tillbringa flera dagar med nästan alla min K-Sis *lyckorus*
Ska ta med min kamera och fota gärnet :-D

Inga kommentarer: