måndag 14 juli 2008

Utgång

Har varit ledig i 1 1/2 dag nu och de har redan ringt från jobbet :-I Helt otroligt...

I lördags efter jobbet kom J över med vovve så Ike fick leka av sig. Så söta de var! Efter det så åkte jag in till U i Malmö. Vi satt en stund hemma hos henne och tog ett par glas vin. Jag hann dricka 1 1/2, sedan var jag full. Vi traskade ner till lilla torg och trängde oss fram till baren. Vi insåg snabbt att vi inte skulle hitta någonstans att sitta så vi blev kvar vid bardisken.
Var jättetrevligt även om det blev en tidig kväll, var inte jättefräsch efter den tidiga morgonen :)
Hur som så var det roligt att komma ut lite.
Igår sov jag typ halva dagen, lagade lite mat och åt ihop med P innan han stack till jobbet, pratade med T i telefon *puss* och på kvällen åkte jag till familjen H och kollade på film. Trots att jag sovit halva dagen var jag sjukt trött när jag kom hem. Kommer SÅÅ bra överens med min säng :)
Idag har jag inte gjort många knop. Har ring till facket för att kolla mitt schema m.m. Naturligtvis hade de gått på lunch redan 11.30 så jag måste återkomma efter 12.30.
Nu ska jag ringa till J och kolla om hon vill göra nåt imorrn.

Inga kommentarer: