onsdag 10 september 2008

Mys...

Var ju ute och käkade med T igår, var sååå mysigt! Åt tapas och drack lite för mycket vin :-/ var ändå ok imorse :-) Vi är verkligen på samma plats i livet just nu, hon och jag. Allt hon sa stämde in på mig och tvärt om. Kändes nästan lite läskigt.

Tror jag har formulerat en någorlunda plan för hur jag ska tackla allt som händer runt mig nu. Finaste vännen höll med, då måste det vara bra, eller? :-s

Känns som jag har så mycket jag vill skriva men får inte riktigt tag på orden. Har så mycket känslor i kroppen. Är arg och frustrerad...lite ensam och tom...tror jag. Vill verkligen inte vara här just nu. Allt kommer att ordna sig, det vet jag, frågan är bara när...

Var visst lite förvirrad (ovanligt) när jag skrev inlägget igår. Heroes är ju ikväll, alltså var det svårt att spela in det igår. Kollade dessutom fel kanal... Är så sjukt vimsig.

Ska ta och sätta på lite te och äta upp sconesen jag bakade imorse och mysa framför tv:n. *saknar*

Inga kommentarer: