måndag 15 september 2008

Sol!?!

Känns lite konstigt att komma upp på morgonen och se solen skina, är man ju inte bortskämd med :-/
Ska bara dricka upp mitt svarta guld och sedan ska jag och Ike ut på Revinge och backträna.

Igår kväll var jag hemma hos K, N var också där, och fnurlade lite på en ny tatuering. Ska bli spännande att se vad K knåpar ihop :)
Drömde såklart om tatueringar. Vi pratade om fjärilar igår och jag sa att jag inte ville ha något slags kryp i min tatuering.

I drömmen skulle N gadda mig, hon bara körde igång, utan att visa mig bilden först. Jag tyckte det var helt ok, K visste ju vad jag ville ha. När N är halvfärdig får jag för mig att jag vill titta vad det är för motiv hon håller på att tatuera in... Var ju naturligtvis h e l t fel. K hade gjort en färgglad trollslända som täckte typ hela ryggen! Kommer ihåg att jag blev så satans förbannad och jagade K, skällde och skrek för att i nästa sekund vara en typisk "svenne-kund" och säga att "Den är ju bra gjord och så, men inte riktigt vad jag tänkt mig. Kanske kan du fixa till det lite..."
Är ju jä*ligt lätt att "fixa till" en tatuering som täcker hela ryggen när det är helt fel motiv.
Behöver jag säga att jag kommer vara väldigt noga att kolla innan de börjar gadda mig i verkligheten :-D (Bara så det inte blir någon förvirring, jag ska inte ha en tatuering som täcker hela ryggen.)

I eftermiddag ska Ike få skönhetsbehandling med bad ock klippning. Tur att han är lyckligt ovetande, annars hade han nog stuckit ute på Revinge.

Ha en riktigt bra dag alla gullisar!

Inga kommentarer: