fredag 19 september 2008

Oljud!

Vilken frid jag hade fått om grävmaskinerna som gräver tvärs över gatan bara hade försvunnit, grävt någon annanstans eller varit helt ljudlösa. Nu sitter jag i ett dovt muller. Så där dovt brummigt så det liksom vibrerar i marken. Är otroligt jobbigt, börjar få seriös huvudvärk. Oljudet i kombination med att jag inte sovit mer än max sex timmar/natt på hela veckan gör mig lättretad. Nästan så där pms:ig. Hatar det! Känns dessutom som jag håller på att bli sjuk :-( *tycker synd om*

Har i alla fall fått besked att fr.o.m. 1/10-08 kommer jag tillhöra kontoret i Västerås. Vet inte om det är bra eller dåligt :-/ Just nu känns det faktiskt lite stressande... Blir nog bra...

Ikväll ska F och jag sticka och käka på "moppen" i Lund. Ska bli nice, är flera år sedan jag var där sist. Hade varit gott med ett glas vin till maten, men jag måste nog köra.

Imorrn kväll ska vi till Big Bowl och fira P:s 30-års dag. Ska bli kul att slänga lite klot :-)

2 kommentarer:

Emma sa...

Jobbigt med grävmaskopor å huvudvärk men sova sex timmar per natt i en hel vecka!!!Fattar du vilken LYX!!! bortskämda lilla tös ;) MISS U...

Vompi sa...

Tja, beror på hur man ser det. Du slipper i alla fall spendera tolv timmar på jobbet... *aningen bitter*