söndag 28 september 2008

Rättvis

Har suttit och tittat tillbaka på alla inlägg jag skrivit och kommit fram till att de nog ger en väldigt bra bild hur jag faktiskt har känt och känner mig. Liksom blogginläggen växlar jag snabbt från att vara ledsen till att vara glad.
Gjorde lika ont att läsa inlägget om beslutet att lämna bort Maxi nu, som det gjorde att skriva det då. Jag kanske inte skriver så mycket om vad jag gör i vardagen utan mer om händelser som får mig att känna något...

Hur uppfattar andra mig egentligen? Vill jag veta det?

Skit samma, ska sluta fundera på det. Bryr mig ju egentligen inte så hårt...

2 kommentarer:

krusmynta sa...

Jag tänker svara iallafall!

Jag gillar din blogg.

Rent generellt tycker jag bättre om bloggar som avspeglar tankar och känslor än de som bara innehåller "Var på jobbet, åt på Espresso House, mötte Snyggingen. Köpte värsta dyra handväskan av *innemärke*." Såna bloggar är rätt intetsägande.

Men din är bra :)

Kram

Vompi sa...

Tack :D