söndag 28 september 2008

Tidskrävande lista

Berätta om första fyllan.
Var hos en kompis i Stockholm -länge se'n kommer inte ihåg om jag hade kul eller inte.
Berätta om första kyssen.
Var en kille som gick i klassen under mig, tror jag gick i femman. Jag var så blyg att vi fick släcka alla lampor...
Vem är ditt snyggaste hångel?

En kille som var "den-alla-tyckte-va-snygg" på högstadiet. Fick honom på kroken några år senare ;-)
Yngsta respektive äldsta hånglet?

Yngsta= -5 år Äldsta= +5 år
Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Ehh..mmm..
Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.

Vackra leenden bl.a.
Vilken är den pinsammaste skivan du äger?

Vet inte om jag har den kvar, man köpte en gång Latin Kings-Välkommen till förorten.
Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Manlig: Milo Ventimiglia. Kvinnlig: Julia Stiles
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, tyvärr...
Höll du några av dina nyårslöften?
Ger inga.
Vilka länder besökte du?

Har inte rest speciellt mycket i år, men England och Danmark (tror jag :-/)
Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?

Mmmm...inget jag tänker outa här.
Bästa köpet?

Åh, mina Lacoste skor och en massa outlet-fynd. Se'n mina trim-grejer.
Vad spenderade du mest pengar på?
Fu**ing jä**a bilskrället och huset, så klart.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?

Nå't från Kents skiva "Vapen och amunition".
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Tyvärr måste jag svara ledsnare...
Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat hund.
Hur tillbringade du julen?

Vill minnas att jag satt ensam julaftonskväll, P jobbade på kvällen och jag hade jobbat på dagen.
Blev du kär i år?

Ja, i mina Lacoste-skor.
Favoritprogram på TV?

Heroes!
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Näe, tror inte jag hatar någon men jag har ändrat uppfattning om en del personer och beslutat att de inte tillhör den"innersta cirkeln" av vänner.
Bästa boken du läste i år?
Stieg Larsson trilogin.
Största musikaliska upptäckten?

Everlast.
Årets bästa film?

Vet inte, men den sämsta var nå't vietnamesiskt skit som F valde. Tar inget som helst ansvar för att vi överhuvudtagen hyrde den!
Vad gjorde du på din födelsedag?

Tror att det står på bloggen...
Hur många år fyllde du?
28
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Tja, en storvinst kanske :)
Vad fick dig att må bra?

Finaste
Vem saknade du?

Finaste
De bästa nya människorna du träffade?

Tjejerna på trimkursen
Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag?

Oj, vet inte. Glad, social och tempramentfull, kanske? Någon som vill tycka till om det, please do so.
När är du lycklig?

När Ike blir hysterisk när jag kommer hem...älskade hjärtat!
Vad beställer du på krogen?

Vin, öl eller "Cosmo"
När sa du “Vet du inte vem jag är” senast?

Tror aldrig jag har sagt det, snarare "Vet du vem jag är?". Alla känner apan... ;-)
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
God damn, kan inte beskriva den med ord. Var helt förgiftad, låg på soffan och kunde inte vare sig titta på TV eller prata i telefon. Misstänker att bakisfraserna "Å fy fan" och "Jag ska aldrig mer dricka" gick på repeat.
Vilken är din största fåfänga?

Vet inte, är ganska fåfäng över lag, men skulle a l d r i g ta på mig kläder som inte matchar.
Hur vill du helst transportera dig?

Bil. Någon annan får gärna köra, så länge de kör bra...
Vad är ditt starkaste minne från barndomen?

Jularna i Spanien.
Väldigt kortfattat: din syn på dokusåpor.

Beror på, kan tycka det är sjukt kul, men oftast bara patetiskt.
Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?

Vet inte. Brukar hänga med hyfsat i de flesta trenderna.
Vem är den mest kända människa du talat med?
Pratat och pratat, men antar att jag sa nå't till Peter Jöback när jag fick hans autograf.
Vad är det närmaste döden du kommit?
Bårhuset på USIL. Yyäääk.
Vad smugglade du in i landet senast?
I det här landet? Fick böta 1000 spänn för två persikor när vi skulle in i Nya Zeeland...
När skäms du?

När jag medvetet fuskat eller på annat sätt maskat och blir påkommen.
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Demens.
Berätta om ett gubbigt beteende du upptäckt hos dig själv.

Jag tycker att jag har börjat stånka och stöna när jag ska böja mig ner och plocka upp något från golvet.
Fyll i meningen: ”Man kan ta E ur X, men man kan aldrig ta X ur E.
Usch, det första jag kom och tänka på är för fult för att skriv här..
Vilket är det märkligaste sms du fått?
"..."
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.

Andarnas hus.
Fyll i meningen: ”X, X och X – det känns som historien om mitt liv.

Kärlek, dramatik och vänskap...
Vad irriterar människor sig på hos dig?

Kan nog bli lite otrevlig när jag är trött...sorry...
Berätta om ditt senaste utbrott.

Står i bloggen under rubriken "Kokt!"

Inga kommentarer: