måndag 26 januari 2009

Godissug

På allvar, jag är sååå godissugen! Vill ha fiskar... Var jätteduktig och gick förbi godiset när jag var och handlade nyss, nu sitter jag och våndas.

Var iväg och skulle gå 5 km spåret med Ike, trodde jag skulle slå ihjäl mig, det var såååå halt! Kanske skulle de fundera på att sätta upp någon form av information om att det faktiskt inte går att gå på spåret utan broddar?! Tog oss i alla fall runt 3,6 km med benen i behåll.

Helgen har varit fullspäckad. I fredags var jag först och fikade hos mor -åt semlor :) och sedan var jag ute och käkade middag med D, mycket trevligt. Sov över hos mamsen för att åka och hämta "Puttis" vid lunch-tid. Vi gick på stan och gjorde några rea-fynd; en tisha och en tröja på Swe och ett linne på MQ. Provade det linnet innan jul men köpte det inte, nu var det nedsatt med 50% :D Väldigt nöjd.
På kvällen snyggade vi till oss och gick en snabbis till T och sedan ut på Blue moon bar. Måste säga att jag inte tycker att det var någon hit, men var kul att komma ut i alla fall.
F kom och hämtade oss vi strax efter 1. Kändes precis lagom.

Söndagen var full med film. Började med Bridget Jones dagbok till frullen och sedan på eftermiddagen kollade vi på hela serien Tusenbröder, låååångt...men bra :) Åkte och handlade skräpmat och chips och bara myste ;)

Imorrn måste jag försöka vara lite produktiv, kanske rensa kylskåpet och skriva mat-lista, måste börja planera inköp och middagar. Mycket moget beslut!

Inga kommentarer: