torsdag 15 januari 2009

Hur dåligt kan man må?

God damn vad dålig jag har varit idag! Vaknade flera gånger under natten, kallsvettig och illamående och när klockan ringde vid 5 var jag ganska säker på att jag skulle dö. Plågade mig i alla fall iväg till jobbet för att åka hem vid 9-tiden. Då frös jag så jag skakade och tappade upp ett bad och satt där nästan en timme, sedan somnade jag på soffan och vaknade 2 1/2 timmar senare av att telefonen ringde.
Sedan började värken. Hela kroppen gjorde ont. Det kändes som om mina mjuka flanellisar skavde mot huden, har aldrig upplevt något liknande. Hela tiden har jag varit på gränsen till att behöva spy men har väl mer eller mindre vägrat. Eftermiddagen har jag tillbringat mer eller mindre inne på toa, ska inte gå in på detaljer...
Har vandrat som en zombie mellan soffan, köket och badrummet. Är helt plötsligt väldigt glad att jag inte har större, då hade det blivit för långt att gå.


Har varit sista gången ner till Vimmerby, tjohoo! Klarade alla provhundar samt teoriprovet, hade 68/70 rätt, mycket glad och stolt! Nu ska jag bara göra min sista praktik och sedan kan jag titulera mig diplomerad hundfrisör. Kan inte med ord beskriva hur skönt det är att slippa åka ner dit....


Imorrn ska jag lämna in bilen på Saab så de får fixa läckaget efter termostatbytet sedan hoppas jag att min mentor ;) kommer på besök, hade varit så himla trevligt. (Är förresten fortfarand besviken över de otroligt dåliga råden jag fick igår :/, hoppas det inte upprepas, då kanske jag måste sparka dig...*asg*)
På lördag var tanken att T och jag skulle gå ut men verkar inte bli nå't, antar att det är lika bra med tanke på hur jag mått idag. Hade varit så himla skoj bara....ja ja, det går flera tåg.

Inga kommentarer: