fredag 2 januari 2009

Yyyylll!!!

Vad trevligt det är att komma hem till en lägehnhetsdörr med en lapp på, man vet ju att det inte kommer stå något trevligt på den redan innan man har läst...
Tydligen har Ike ylat hela dagen, jag började jobba kl 06.00 -jag förstår om grannarna är förbannade! Lappen var inte otrevligt skriven, bara v ä l d i g t t y d l i g på punkten att min hunds ylande inte uppskattades. Vad ska jag säga, jag hade inte heller uppskattat att bli väckt av grannens jycke 06.30....
Blir så ledsen så fort det har med Ike att göra, tar det verkligen personligt. Får se det som ytterligare ett tecken på att jag ska söka nytt jobb.

Nu kom Mams för att hämta Ike. Hon ska passa honom över helgen eftersom jag jobbar 12-timmarspass både lördag och söndag.

Återkommer med rapport från nyår... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hundar ylar och skäller, ganska enkelt.