onsdag 31 december 2008

Då väntar vi då...

Är så nära nu, det nya året, 2009.

Vet att jag inte är ensam om att ha väntat på detta år, det som ska komma att bli "vårt". 2008 verkar ha varit ett pissigt år för många men nu är det slut. Äntligen! Även om jag är evigt tacksam för -08 som faktiskt varit ett år fullt med personlig utveckling så ska det bli skönt att "börja om".

Kvällen kommer börja med middag hemma hos Mams och sedan blir det lite partaj på landet :) Tror det kommer bli trevligt, sköna människor, avslappnat, precis min stil.

Har precis avverkat nyårsfrulle i stor stil i form av en halv grillad baguette, fruktsallad och kaffe. Mycket bra. Gillar frukost :)

Igår hade vi en mycket liten men mycket mysig middag här. Satt vid finbordet och hade servetter, såg riktigt civilserat ut bortsett från mysbyxorna ;) Bjöd på lasange gjord på quornfärs och fruktsallad med vaniljglass till efterrätt. Kom fram till att det är sjukt underskattat.

Ska ut på promenad med Ike, fint väder idag igen, och sedan blir det ev. solarium. Tillhör tyvärr inte dem som gillar att sola solarium, är en enda pina, men vill man vara fin ....
Funderaar på att ha min nya klänning ikväll...får se. Känns som jag vill ha klänning när det är nyårsafton...
Kanske kommer det en bild ;) (handen på hjärtat så är väl den chansen ganska liten)

Ha en riktigt trevlig kväll och ett Gott Nytt År!!!!

Inga kommentarer: