måndag 29 december 2008

...DÄR var den tillbaks!

Jobbångesten.

Jag har mått såååå bra så länge nu, sedan fick jag mitt schema för januari... Genast blir jag på sämre humör, vill bara gråta så fort jag tänker på att jag måste tillbaka dit. Jag får verkligen panik, ont i magen och tårarna rinner när jag tänker på det. Känner mig ensam fast jag vet att jag definitivt inte är det.
Kan inte, vill inte....HATAR det jäv*a företaget och vad de gör/gjort mot mig!
Brukar aldrig vara långsint men finns en grej som jag bara inte kan släppa. Inser nu att jag faktiskt aldrig kommer göra det och att jag, hemska tanke, börjar bli väldigt bitter.

Jag vet att det är upp till mig och söka nya jobb och jag ska göra det, lovar. Känns bara hopplöst just nu...
Kommer nog kännas bättre imorrn, det brukar det göra. Ska verkligen försöka sätta mig ner med älskade vännen och skriva århundradets CV... *lite jäv*ar anamma*

Hatar att känna mig nere, får skaffa mig en ballong, för enligt Nalle Phu kan ingen "vara nere med en ballong" :) Låter mycket bra!


Sedan har vi det här med nyår. Har ett par alternativ, båda bra, väldigt kluven... (Kan vara dagens I-landproblem) Varför är nyår så uppschasat? Tycker det blir jobbigt och jag blir anti.

Idag har jag klippt en hund. Gick bra, tycker jag. Tog lite tid bara, satt på golvet i min lilla hall. Ike var hos Mams och rymmde -igen :/ Nu ligger han som en slagen hjälte och har så gjort under hela kvällen även fast vi har haft fullt hus här. Alla K-sis+2 var här och bara myste. Vill inte att de ska åka tillbaka till GB och Sthlm, vill ha dem här -alltid!

Imorrn ska Puttis+fam och jag åka till isstadion i E-tuna och åka skridskor...ska bli mycket spännande! Kameran ska med i alla fall, är ett som är säkert!


Nu är det dags att sova bort alla bekymmer och ledsna tankar och vakna upp stark och återuppladdad och ta tag i grejer som inte är som jag vill!!!!

Inga kommentarer: