måndag 22 december 2008

K-Sis

Idag har vi setts alla underbara flickor! Jag ljuger inte om jag säger att det är 15 år sedan vi sågs allihop samtidigt. (Shit vad gamla vi har blivit... :/) Först sågs vi på sta'n, här i Västerås, och fikade på Gränden. Sedan var C tyvärr tvungen att åka vidare till Kvickan och vi andra fixade de sista klapparna. Eller, vi gjorde ett tappert försök, vi gick mest och pladdrade som vanligt. Tror de tyckte det var skönt när vi gick ifrån caféet, ljudnivån sänktes nog rätt rejält... :D
Sedan åkte vi hem till mig och fikade, snackade lite till och sjöng Singstar.
Var hur som helst såååååååå mysigt, roligt, bra på alla sätt. Gud vad jag har saknat er älskade vänner!!

Fick också ett snabbt samtal från fina Puttis. Måste ses, kanske snabb-fika imorrn?

Ike fortsätter att bygga på sitt plus-konto...eller inte.
När vi kom hem efter vår shoppingtur så hade Pyret varit uppe på diskbänken och snott hundmat. Han hade klämt i sig ungefär tre portioner och gjort ett tappert försök att gräva ner den fjärde i fotöljen. Jättetrevligt... (vill påminna att Ike äter färskfoder som är ungefär som rå köttfärs)
Han verkar må ganska dåligt nu. Har rapat och fisit hela kvällen, hoppas bara att han inte blir dålig inatt.


Är förövrigt rätt förvirrad just nu. Kan/vill inte sätta ord eller etikett på det. Löser sig...snart tror jag :) Hur som kommer det bli bra, det vet jag.

Nu går mina ögon i kors så puss och gos alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara önska er en riktigt mysig jul. Ge rap-och-fis-pojken Ike en stor kram från oss ;0)
Kramar
Jenny, Fjodor 0 Vixhen