måndag 1 december 2008

Flyttstädning

Då var det gjort. Nu är huset städat och klart.
Har varit en av de värsta dagarna i mitt liv. Började gråta runt sju-snåret och slutade vid halv tolv, tror tårarna var slut då...
Känns ändå bra. Jag hanterar det här och tillåter mig att känna efter och vara ledsen. När jag kommit till ro hemma hos mig kommer allt detta vara över och färdigbearbetat. Jag kommer vara redo att gå vidare i mitt liv väldigt stark och stolt!

Jag är riktigt stolt över oss, mig och P alltså. Över hur vi hanterar hela den här situationen. Vi finns för varandra och tröstar när den ena eller båda är ledsna. Är såååå glad över det!

Känner att efter imorgon är det värsta över. Alla grejer kommer finnas inom räckhåll (hos mams) och jag ska sortera vartefter i lugn och ro. Fick panik över alla saker, det mesta rent skräp, som aldrig tycktes ta slut. Fanns ingen tid att sortera så nu åker jag således upp med ett släp fyllt med skräp. Känns fantastiskt!
Hade det inte varit för fantastiska P och Puttbella hade jag nog bränt skiten. Älskade Puttis, vad vore jag utan dig...min klippa!

Längtar tills i övermorgon... Efter då -bara bra skit :)

Ska göra ett tappert försök att sova bort mina söndergråtna, röda ögon.

Ska drömma om nå't riktigt bra ;) Puss var du vill...

Inga kommentarer: