tisdag 9 december 2008

Goda tider

Går bra nu, vågar jag säga det? Allt rullar på och jag har nästan koll på läget.

Paddis ringde idag, åhh vad jag saknar! Vi ses snart... Tjohoo!!

Har varit och handlat på Ikea idag igen, blev en byrå och ett vitrinskåp. Fina (och starka) S var här på eftermiddagen och hjälpte mig bära in det i lägenheten samt bära ner badkaret som stod på vinden. Nu ska det badas!
Tänkte ta premiärdoppet imorrn med mitt nya "rosenbad" som jag inhandlade ikväll. Var nämligen på "rosen-party" hos T. Handlade alldeles för mycket :/

På fredag kommer super-T hit och på lörd. ska vi på partaj hos C i Sthlm, ska bli superskoj att träffa dem båda :)

Må-to nästa vecka har jag praktik Trimcompaniet i Morgongåva. Ser fram emot det, verkar sååå bra och proffsigt, inte alls som skiten i Vimmerby. Ja, jag sa det, skiten. Hatar att vara där. Valde nog fel utbildning. Är väldigt lätt att vara efterklok.... Men men, nu är det bara en gång kvar, hoppas bara jag klarar all proven.

Idag har Ike varit ensam i lägenheten för första gången, verkar ha gått bra. Imorrn ska vi gå upp kl 7 och ut på joggingtur. Därefter är det helkroppsstyrka på programmet. Hoppas hinna innan jag ska vara på banken kl 10...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hihihi ja det var lite omständigt.... men tillslut så ordnar sig ju allt. Som sagt vi är smarta vi bara orkar inte tänka ibland :D Kram på dig Fina V

Linn sa...

Hoppas du får det bra på din praktik! Vet inte hur bra de är på trimning, har bara sett att de verkar vara besatta av pudlar (som är bland det värsta jag vet) och att de inte skäms över att sälja grymt fula saker.