lördag 20 december 2008

Lite synd om....

Är lite synd om mig.... Har fått en bacill....
Känner mig lite hängig och lite ensam trots att jag haft sällis hela dagen.
Mor kom efter lunch och lämnade Ike och lite filmer sedan stack jag ner på sta'n med Fina T. Handlade en julskiva med Sanna, Sonja och Shirley -sjukt bra! Kommer lyssnas på flitigt kan jag säga.

Var inne på MQ och provade ett jättefint linne, men insåg att jag, tyvärr, inte har råd att köpa det :(
T provade en klänning som hon skulle sticka ner och köpa imorrn. Den är verkligen jättefin!

Igår fick jag lite oväntat besök av en ny vän. Var trevligt, bjöd på Ben & Jerry. Tror dock inte han riktigt insåg storheten...märklig prick...
Vi kollade på filmen som gick på SVT, Kim Novak badade.... fattade den inte riktigt. Kan bero på att vi samtidigt pratade en massa strunt...

Funderar på att ta en powernap, kanske är lite sent, men är sååå trött trots att jag sov till typ halv elva eller nå't. Ska nog blunda lite med ena ögat i alla fall...

Inga kommentarer: