onsdag 10 december 2008

Latmask

Jag har precis blivit invaderad av latmask, känns bitterljuvt. Är ju å ena sidan skönt att sitta i soffan med kaffekoppen på bordet och datorn i knät. ^Å andra sidan är det lite stressande att sitta och titta på de ouppackade ikeakartongerna.

Tji-tjing! Dagens I-landsproblem....

Ike ligger som en död sill i sin bädd. Han har varit ensam en stund medans jag var på banken. Vi var ute och sprang imorse. Var = livsfara! Var snorhalt fläckvis och när Ike väl har fått upp farten stannar man inte i en handvändning i normala fall och jag är glad om han stannar över huvudtaget när det är halt :/
Vi klarade oss i alla fall helskinnade hem.

Känner mig lite trött i kroppen efter styrkan i måndags och misstänker att ddet kommer gå ganska tungt med helkroppsstyrkan i eftermiddag. Är ju alltid värst att komma igång efter ett par veckors vila, räknar med att det ska kännas lite lättare till nästa vecka.

Nu är batteriet slut i datorn så jag tar det som en signal att börja moontera och städa... Tjohoo...

Inga kommentarer: