måndag 5 januari 2009

Nyår

Såå...vad hände på nyårsafton...

Var ganska lugnt. F var här på dagen. Vi gick promenad med Ike och åkte in till sta'n och solade. Efter det gjorde vi oss i ordning, blev såklart jättefina ;), och åkte hem till Mams för att lämna Ike och äta lite mat.
Sedan körde vi hem till F:s bror och var där hela kvällen. Var ganska lagom med singstar, snittar och roliga människor.
Vid tolvslaget tog vi oss ner till sjön och kollade på raketerna och skålade i billigt mousserande vin :)
Overall var det en mycket trevlig kväll.

Vi var väl hemma (eller hemma, vi sov hos F:s mamma som bor precis intill) vid 03.30, så helt ok. Ska väl inte försöka lura i någon att jag var svin-fräsch när jag vid 10-tiden stapplade in i F:s mammas nyårsfrukost. Tyckte dock jag löste det med någorlunda värdighet. Presenterade mig för hennes gäster och skojade lite om att jag kände mig ungefär som jag så ut....dåligt, jag vet, men vad gör man?
Sedan tog jag ett glas vatten och krälade tillbaka in i sovrummet för att komma ut igen vid 14-tiden, inte speciellt mycket fräschare ska tilläggas...måste vara åldern.

När vi kvicknat till belv det bakis-pizza och ett besök hos N där alla K-sis var samlade för tredje gången(!) den här julen. Vi kollade på foton från juldagens utgång, tror Stu kommer vilja visa dem för sina vänner hemma. Behöver jag säga mer än att han var ensam med fem salongsberusade (absolut inte mer) flickor...
Åkte från N tidigt för att hinna hem och kvälleninnanjobb lugna mig, är ju lite störd när det kommer till det :/ Sedan har jag jobbat fre-sö.

Nu ska jag samla mig och gå ner och se om det finns någon tvättid och sedan gå ut med Pikeputte. Vädret är grymt! Hoppas det inte är för kallt bara...

Inga kommentarer: