fredag 23 januari 2009

Nyttig praktik

Nu är den här praktikperioden slut, tyvärr. Hade gärna fortsatt, är sååå nyttigt! Lär mig hela tiden, Mia är kanon. Känner mig sjukt taggad att komma igång och börja jobba!

Igår badade jag Ike på trimmet och när han var torkad och klar stod pälsen åt alla håll -söt men...nej. Var tvungen att klippa honom när jag kom hem. Ska lägga upp före/efter bilder. Efter att ha klippt honom så kom jag fram till att jag ALDRIG mer ska klippa honom på golvet, måste skaffa ett bord. När jag duschade fick jag plocka päls med pincett ur knän, fötter och händer. Inte att rekomendera att kräla runt i ybersträv päls. AJ!

Är glad att pälsen är svart så den syns i alla fall.

Idag är en fullspäckad dag. Har tvättid nu, mellan 10-14, och seda ska vi ut till mamma och fika och gå promenad. Efter det ska jag snygga till mig och gå på restaurang :) Blir hämtad vid 19-tiden, ska bli trevligt att komma ut lite. Under tiden jag tvättar ska jag passa på att städa, får ju fin-besök på lördag. Älskade vännen Puttbella kommer och hälasr på, tjohoo! Vi ska tjej-mysa hela dagen och , tro det eller ej, gå ut på kvällen tillsammans med T och några polers till henne. Kommer bli grymt!

Före....

.....och efter

Inga kommentarer: