tisdag 6 januari 2009

Konservöppnare

Upptäckte att jag inte har någon konservöppnare. Som någon vänlig själ påpekade:
-Hur kan du ha en nötknäppare men ingen konservöppnare? Hur ofta använder du den?
(fick känslan av att ordet idiot låg nära till hands oxå :/ )

När jag tänker på det är jag beredd att hålla med, vem har inte en konservöppnare?

Whatever, jag får väl önska mig en i födelsedagspresent....


Har varit på jobbet idag, var väldigt lugnt och skönt. Har jobbat ganska mycket de sista dagarna (hade ju sjuk ångest över det) och det har varit helt ok, över förväntan :)
Snart bär det iväg till Vimmerby för, förhoppningsvis, sista gången. Ska bli sååå skönt när det är klart.


Från det ena till det andra.

Min säng har börjat rasa ihop, bokstavligt talat. Brakade ihop första gången igår kväll och andra gången imorse när jag gick upp. Vad är det som händer? Har haft sängen länge och det har aldrig hänt tidigare. Vad är grejen?!?
Blir så jäkla irriterad...alltid är det nå't.... *suckar*

Hoppas den håller fr.o.m. nu...


Imorrn ska jag försöka få ihop ett bra CV så jag kan söka lite nya jobb. Motivationen börjar komma krypande efter en period med dåligt självförtroende och en övertygelse om att jag inte klarar n å g o n t i n g.
Har funderat lite på hur det kommer sig att jag känner så men kommer inte på någon direkt anledning. Kanske inte är direkt relevant heller...jag vet inte...

Om någon vill peppa, feel free.... ;)

Inga kommentarer: