onsdag 14 oktober 2009

444

Förra inlägget var visst nummer 444, coolt!


Jag har stora problem med att komma ihåg Krilles födelsedag, var helt säker på att det var 17/10 då sa han att det var den 15:e. Jag har alltså varit tvärsäker på att han fyller 30 imorrn. HELT säker.
Pratade med honom i telefon och sa att han inte fick ha någon bortamatch inatt för jag kommer och våldgästar dig ap-tidigt imorgon bitti. Då blev det knäpptyst i luren och sedan hörde jag bara ett väldigt tveksamt -Jaaha????
Jag svarade: -Ja, du fyller ju!
Han svarade tillbaka: -Eh, ja. I november...
Jag: -Är du säker på det?
Han: -Tvärsäker.
Jag: -Kan jag googla det tror du?
Han: -Kanske, tror det. Prova.

Asså, jag var sååå säker! Ja ja, konstaterade att jag hade en extra månad på mig att fixa hans present. Han önskar sig fred på jorden och om det gick så räckte det med fred mellan Israel och Palistina. Det är ju bara två länder, hur svårt kan det va?

Ska skicka ett mail till dem...

Inga kommentarer: