lördag 10 oktober 2009

Dagens teknik!

Bloggar för första gången från bilen. Coolt.

Är på väg till lägenheten och ska måla det där xxxxxxxx taket. Kommer nog gå ganska fort när jag väl kommer igång.

Var ute igår, var mycket trevligt. Dagen idag har inte varit lika bra eftersom tant blir så väldigt bakis :/
Nej, jag drack inte mycket. Börjar på allvar tro att jag är allergisk mot alkohol, hade ju varit riktigt sorgligt...

Det som får mig att le för tillfället är tanken på att P har mostrarna på besök, det finns alltså någon som har det värre ;)
När jag påpekade att jag tyckte det var bra fick jag till svar att jag kunde ta mig i arslet och att han skulle skynda sig att dricka lite mera whiskey innan de kom. Mycket roligt!
Får väl se om han hör av sig när de gått, man brukar behöva någon att prata med efter ett besök av dem

Framme nu, måste stänga ner. Puss.

Inga kommentarer: