torsdag 1 oktober 2009

Segt

Känns som det mesta går segt nu, ingenting känns riktigt roligt (bortsett från Ahlis och mina dåliga skämt och stand up:en som vi var på igår kväll) bloggandet känns motigt, jobbet likaså och jag ska inte ens gå in på lägenhetsrenoveringen.
Kan ju vara att det börjar märkas att det är höst, men brukar faktiskt uppskatta den årstiden, så förmodligen inte.
Vissa saker börjar klarna, vet inte om det känns bra eller dåligt. Bra tror jag men lite sorgligt på ett sätt, nästan tragiskt faktiskt.

Jag har en ny vän som visat sig vara en riktig klippa! Du vet vem du är och jag kan inte uttrycka i ord hur mycket du lyfte mig idag. Jag är skyldig dig en. Puss!


Annars så tror jag att jag helt ärligt håller på att frysa ihjäl, ska låna mammas dusch nu.

Varmvatten + Vompi = Sant!

Inga kommentarer: