söndag 18 oktober 2009

Halt 2

Jo'rå, det var halt i morse också. Väldigt halt t.o.m.

Är helt plötsligt väldigt tacksam för min stora bil. Förlåt fina bilen för att jag ofta talar illa om dig, tycker ju om dig.


Igår var jag fyllechaffis och jag ska uttrycka mig klart: Någon är skyldig mig en! Det första som yttras när denne någon hoppar in i bilen är: -Jag är lite full...

No shit Shirlock?!?!

Hade nästan kunnat lista ut det efter att ha sagt att jag inte hittar dit och fått svaret att det bara var att ringa när jag närmade mig. Efter 10 min när jag började närma mig och ringde för att få den där vägbeskrivningen skulle man kunna tro att man kanske hade kollat upp hur man ska köra, eller?
Varför försöka ge en vägbeskrivning någonstans dit man uppenbarligen inte hittar?

Den händelsen ihop med ett väldigt v ä l a r t i k u l e r a t språk kinda gave you away...

Efter många om och men kom jag väl i säng vid 23:15, låter ju iofs inte så sent men har man jobbat mellan 06-18 redan och ska upp 05:00 igen dagen efter så är det i senaste laget, för mig i alla fall.
Känns ändå helt ok. Halva tiden har ju snart gått och har ju en myssöndag att se fram emot :)

Inga kommentarer: