måndag 19 oktober 2009

Vad hände med myset?

Vet inte vad som hände igår men jag fick aldrig någon riktig myskväll...
Slutade ju som bekant klockan sex och sedan handlade jag innan jag åkte hem. Hemma skulle det duschas, packas upp grejer, ätas och naglarna snyggas till. (Jag vet hur det låter men är faktiskt inte så classy att sitta med halvflagnat nagellack i receptionen och lämna ut grejer, händerna syns hela tiden.) Efter det kikades det lite på tapeter och sedan var det liksom läggdags.
Ron infann sig aldrig riktigt får sikta på nästa helg :/

Slutar 11:00 idag. Då ska jag fortsätta jakten på den perfekta tapeten och sova middag!

3 kommentarer:

Rico sa...

Ron! Är det Ron Jeremy eller???
hahahaha

Vompi sa...

You sick...

Ron som i lugn och ro! Du ska fan smutsa ner allt!!

Rico sa...

Hahahah, jag fattade, var lixom bara tvungen...
Hoppas allt e bra!