tisdag 13 oktober 2009

Vill inte...

Vissa dagar är värre än andra när det gäller att kliva upp ur sängen på morgonen, idag var det en viss dag. Hade det så varmt och mysigt under täcket och allt utanför kändes bara kallt och ogästvänligt. Kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar efter att lägenheten ska bli bebolig, den är i alla fall lite varmare.

Var ute och åt med Krille igår. Som vanligt hade vi mycket trevligt, skön filur det där :) Vi var på en libanesisk restaurang och käkade mezes, sjukt gott. För att beskriva hur mycket vi åt och ungefär hur vi såg ut när vi lämnade restaurangen använder jag ordet fyrkantig.

(Puttis: Jag förstår varför du och T är återkommande gäster där! Vi måste fixa ihop ett gäng och gå dit och äta mat och dricka kannor med vin ;) Snart!)


Är mycket som händer i mitt liv just nu men av respekt för en viss person vill jag inte skriva om det här på bloggen. Skulle faktiskt vilja ha valet att kunna lösenordsskydda vissa inlägg. När det händer saker i mitt liv som påverkar mig på något sätt känns det bra att göra en notering om det för att kunna gå tillbaka och läsa när det är över. Skrev ju på bloggen när jag och P separerade och det har varit jättebra att kunna gå tillbaka och läsa om mina tankar och känslor jag hade just då.
Ni som känner mig och är nyfikna får helt enkelt slå mig en signal :)


Vill passa på att gratta Mr G som blivit morfar till en liten pojke.

GRATTIS!

Inga kommentarer: