måndag 25 januari 2010

Bortskämd

Är för tillfället placerad i soffan (läs madrassen på golvet) med ett glas rödvin. Har fått stränga order om att jag inte får göra någonting annat än "blogga kanske".

Just nu så tänker jag att jag faktiskt glömt hur gott det kan vara med ett glas rödvin...jag är hungrig också...
Vet att det står kyckling- och fläskfilé med klyftpotatis, morötter och rödbetor, beasås och sallad på menyn.

Jag har det bra. Kommer sakna ihjäl mig när F är borta. Har dock kommit fram till att det nästan är bra att han åker då jag har jättemycket att fixa innan jag själv ska åka. Ser ju inte fram emot att först lämna honom på Arlanda och sedan åka hela vägen tillbaka alldeles ensam.

Någon som är sugen på att följa med???

4 kommentarer:

Christoffer sa...

Jag antar att du har haft det kungligt i helgen. :) Eller drottningt kanske man ska säga. Aah ett nytt ord, uppfunnet av THHHAAAAAAAAAAA Bliiiiixten! Hoppas du har behållit värdigheten än så länge. Blev förflyttad imorgon, hade tänkt ta ett allvarligt snack om vilken sida av värdighetsrepet du vill stå. Men det får bli en annan gång. Ha det bra så ses vi!

gabbiz sa...

Ja, jag, men jag bor för långt bort.. :/

Denna här tjejen alltså sa...

Jag hade gärna följt med, men det blir ju liksom lite svårt :S

Vompi sa...

Flytta!!