söndag 17 januari 2010

Utanför

Har precis småpratat med Rico på msn. Vi kom att prata lite om facebook och att man ibland känner sig lite utanför när man inte har fejan. Ibland är det skönt och ibland är det lite jobbigt, eller jobbigt, snarare tråkigt. Mycket information går ju den vägen och har ju hänt att jag missat en del :/
Nu står jag, igen, i valet och kvalet om jag ska fixa ett konto. Ska även jag trilla dit? Fler och fler av mina VVFB-polare har resan trillat dit, börjar känna mig ensam på den här sidan....

Får se hur jag gör.

Nu ska jag blanda dipp till grönsakerna. Har köpt yoghurt istället för gräddfil, får se hur det blir.

2 kommentarer:

Denna här tjejen alltså sa...

Det är så det är när man ska var tvärvalskärring på rent pin kiv ;)

Rico sa...

VÅGA!

(Gräddfil ÄR bättre, men Y funkar!)