måndag 25 januari 2010

Då uppdaterar vi :)

Helgen har alltså spenderats i London hos Nettis och Co. Att vi skulle åka dit var en hmlis och jag var så rädd att jag skulle försäga mig så jag vågade inte blogga. Planerna gick dock helt som de skulle -N fattade ingenting när vi dök upp på morgonen. Tror att alla grät en skvätt...

Vi flög in sent i torsdags natt och blev upphämtade vid busshållsplatsen av Metz, N:s ena flatmate, och gick sista biten till deras lägenhet. Där lyckades vi, mot alla odds, hålla oss tysta. Efter en halvtimme kom även S, Nettans brorsa.
Vi somnade väl vid tre-tiden och sedan var det väckning 06:30 då vi fixade iordning champange, jordgubbar och enklare tårta.
Efter det gick hennes flatmates och en annan svensk kompis upp och väckte henne. När de hade sjungit klart och hon skulle blåsa ut ljusen sa Stu (N:s kille) att hon skulle vänta lite och då började vi sjunga på svenska.
Hon fattade i n g e n t i n g!
Sedan började alla skratta och gråta om vartannat, helt fantastiskt var det.

Alla satt i och runt hennes säng och drack champange och åt jordgubbar medans hon öppnade paketen och efter en stund åkte de iväg till jobben. Vi som var hennes överraskning stannade kvar och drack upp all champange, första gången jag var full 8:30 på morgonen :s

Vid tolvtiden stack vi iväg och käkade brunch på ett jättemysigt ställe i Hamptons, där de bor. Blev även lite shopping så klart :)
På kvällen hade Stu bokat bord på en jättemysig pianobar inne i London där vi käkade och dansade tills det stängde. Grym dag, Stu hade verkligen tänkt på allt.

De resterande dagarna ägnades åt långa bruncher, shopping och tjejsnack. Precis så som vi tjejer vill ha det :)
Tack tack tack mina älskade vänner för en toppenhelg!

Inga kommentarer: