söndag 3 januari 2010

Ny kall dag

Burr! Var dryga 16 minus imorse, är lite för kallt typ 40 grader :s

Imorse åkte F till Romme med L och någon mer, som ni förstod av hans inlägg så är han inte så lite brädsugen så förhoppningsvis åker de tills de stupar idag :)



Jag känner mig sådär halvförkyld, har ingen ork i kroppen överhuvudtaget. Skulle vilja åka till Lägenheten och greja lite men kanske ska vila idag och ta det imorrn istället.

Blev ju ingen nyårsresumé men jag var i alla fall tvungen att gå tillbaka och kolla vad som händer vid den här tiden förra året.

Ike hade tydligen ylat så grannarna var galna, jag var cp-trött på jobbet och det berättades lite om nyårsfesten vi varit på. Inte speciellt spännande alltså.

Ska se om jag hittar några bilder från årets nyårspartaj....


Inga kommentarer: