torsdag 14 januari 2010

Gräsänka

Då var man ensam i drygt en vecka. F har åkt till Lofsdalen för att jobba och jag är kvar hemma. Ska göra mitt bästa för att få färdigt allt lull lull som är kvar att göra hemma, dutta i färg, skruva upp ett par grejer etc.
Har märkt att det är lättare att få saker gjorda när man är själv hemma...

Igår var jag inne och betalade våra biljetter till USA :D
F åker redan 28/1 och jag den 16/2. Hoppas bara vi hinner få passen i tid, måste ju ansöka om att få komma in i landet också. Är nog lugnt för min del men F får nog lägga på ett kol :s

Ikväll kommer Tinisen över, vi ska käka lite mat och prata idéer. Ska bli jättekul! Tänkte bjuda på bostj (stava?) och nybakat bröd. Hoppas jag hinner fixa det. Skulle vilja städa lite också då det är första gången hon kommer över sedan vi blev klara med renoveringen. Som sagt, hoppas jag hinner fixa, är ju en allmänt erkänd tidsoptimist...

2 kommentarer:

Denna här tjejen alltså sa...

Se norrlänningar. När man struntar i att uttala vissa bokstäver så är det även svårt att hålla reda på stavningen.

BORSTJ.

Varsågod, det var så lite så.

Nina, språkgeni tillika stavningsidiot. PUSS!

Vompi sa...

Vem behöver kunna sttaavvva?